Jag älskar smarta personer

Började för någon dag sedan kolla på en "ny" (för mig) serie. Criminal Minds. Och jäklar vad jag gillar den. Givetvis fångar de alltid mördaren i slutet av varje avsnitt. Men jag älskar att se smarta personer i arbete - oavsett på vilket sätt de är smarta. I Criminal Minds är de experter att göra personprofiler på mördaren och lyckas således luska ut vem denna är. Så klart är detta bara TV, så egentligen finns det knappast personer som är så här bra på att skapa sig en bild av en mördare enbart genom yttre faktorer. Men det är ändå fascinerande. Dags för ett avsnitt till.

Kommentarer
Postat av: mamma

det verkar ha varit mycket tid för film och tv tittande! Lång och tråkig helg? kram mamma

2010-08-29 @ 20:35:12
Postat av: Julia

Mamma: haha, ja det har blivit tv-serier, film och böcker! Men jag har även fördrivit tiden med städande och träning, så känns helt okej ändå. Men helgen har varit lååååång - ska bli skönt med skola på tisdag! Har precis läst igenom en planering för hela kursen och det blir hårt arbete från första stund!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback