Kära mamma...

... angående din kommentar på senaste inlägget. Tisdag var igår, så att jag inte har publicerat ett inlägg på ett dygn är väl inte hela världen? Dessutom pratade vi ju i telefon idag. Men som du vill, här får du en uppdatering om vad jag gjort sen senaste inlägget.
-
Sedan senaste inlägget har jag åkt tåg i drygt tre timmar. Där ingick ett tågbyte. Jag hann nästan läsa klart boken 80 grader från varmvattnet av Karin Alfredsson. Den läste jag förövrigt klart imorse. Pappa plockade upp mig vid tåget och ungefär samtidigt slutade Emma skolan, så hon åkte med oss. Tillsammans åkte vi och handlade mat och sedan vidare hem. Väl hemma blev det middag, kortspel och tv-tittande. Sedan msnade jag lite med Adam innan jag slocknade. Idag har jag läst klart ovannämnda bok, tagit det lugnt, roats av lillasyster Maja samt hennes kompis, åkt in till Ludvika och sedan kört bil därifrån tillbaka hem. Det gick bra. Sedan har vi ätit middag och spelat kort. Nu läser jag bloggar en sväng. Sedan tänkte jag börja läsa boken Svek av Karin Alvtegen.
-
Nu vet du mamma!

Kommentarer
Postat av: Anna

Karin Alvtegens böcker är jättebra :D Speciellt Svek :)

Postat av: mamma

Tack gulle vännen! Saknar dig!!kram

2010-08-18 @ 20:25:31

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback