Lite om lite

Tidigare idag vinkade jag av Adam i hamnen (han ska hem till Stockholm några dagar) och direkt efter åkte jag (med mamma och Mika) till Lemböte för att hälsa på mina småsystrar som är där på konfirmationsläger. Jag kan inte hjälpa att jag blir lite nostalgisk och längtar tillbaka till tiden då man var 15 år och fick vara på läger. Ikväll ska jag till stugan fram och åter för att ösa vatten ur båtarna. Dessutom ska jag via mormor och morfar för att hjälpa dem med en inställning på TVn.
-
Om en vecka flyttar vi hem till lägenheten i Stockholm igen. Det ska bli otroligt skönt! (Observera kära mamma att detta inte betyder att vi vantrivts på Åland, bara det att vi ju faktiskt har flyttat hemifrån och har varit på "resande fot" väldigt länge nu. Borta bra, hemma bäst.)

Kommentarer
Postat av: mamma

oh det var ju tur att du lade till att du inte vantrivts i det här hemmet gullungen min!

2010-08-08 @ 18:56:24

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback