Närmar mig slutet

Idag har jag alltså inlett sista veckan på sommarjobbet. Det känns bra på ett sätt, för det innebär att jag snart får lite ledig tid samt att jag kan flytta tillbaka till Stockholm (jag vet, jag tjatar). Men samtidigt känns det trist, för det innebär ju att sommaren är över, att mängden pengar som trillar in kommer vara betydligt mindre men inte minst betyder det att jag inte kommer träffa alla härliga jobbkompisar (också känt som kollegor) på ett helt år. Men, jag kommer ju tillbaka! Nästa sommar. Lite äldre, lite klokare.
-
Nu ska jag först se till att ta mig igenom den här sista veckan och försöka avsluta allt jobb som ligger på hälft. Så att jag lämnar Alandia Bolagens båtförsäkringsavdelning med enbart positiva minnen av mig, haha.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Jamenvisst! Det är väl fin med gult? Eller det skriker väl ljuva 80-tal om inte annat ;)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback