Skärpning, personalen på ICA Lappis

Precis hemkommen från ICA Lappis, har handlat lite nödvändigheter. Dock måste jag bara få uttrycka min besvikelse över att personalen är så sjukt otrevlig där. Det finns en tjej som är så där mitt i raden, varken otrevlig eller trevlig. Men de övriga, otrevliga hela tiden. Jag kan förstå om man någon gång ibland har en dålig dag, men de gånger jag har varit där och handlat har samma personer alltid varit lika otrevliga. Som att man är jobbig bara för att man kommer till dem och handlar. Jobba inte i affär om du inte kan le och vara trevlig. Det är klart det är tungt emellanåt och att inte alla sysslor är roliga. Men man ska, som butiksanställd, alltid vara serviceinriktad och trevlig. Alltid.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback