Dag 02 - Min första kärlek

Ja, på den här frågan är jag inte riktigt säker på vad jag ska svara. Jag minns helt enkelt inte riktigt alla killar jag varit kär i under årens lopp, haha. Från det drar jag slutsatsen att jag nog egentligen inte riktigt varit kär på riktigt före jag blev kär i Adam. Men bara för att det är roligt kan jag i alla fall nämna att jag på dagis gifte mig tre gånger, inte illa! Samtliga gånger till Smurfhits dessutom. Jag minns faktiskt bara två av de tre killarna, hm. Jockum och Casper, men vem var den tredje? Tål att funderas på.
-
Jag minns i alla fall hur det var i lågstadiet (ungefär årskurs 3-5), när alla måste vara kär i någon. Och helst skulle alla också ha en pojkvän/flickvän. Och så skulle man ändå leka Ryska posten på varje fest. Idag skulle jag nog inte vara helt bekväm med att skicka in min pojkvän i en garderob där någon söt flicka väntar på att få pussas lite i mörkret med honom. Lika lite skulle jag själv vilja krypa in i garderoben för att få pussas med någon pojke. Jag minns också den gången jag hade läppstift på mig och John därför inte ville pussa mig, för läppstift var något äckligt på den tiden. Under den här tiden var jag i alla fall tillsammans med Sampe och Jennifer var tillsammans med John. De andra var lite mer ombytliga, tror jag? Fast jag kommer inte ihåg att jag en endaste gång skulle ha umgåtts med Sampe utan att alla de andra var med, ack denna ungdomskärlek.
-
Min första riktiga kärlek är nog ändå Adam, för det är bara när jag tänker på honom som mitt hjärta bultar några extra slag och ett leende sprids i mitt ansikte. ♥
-
Totalt antal gånger jag använt ordet "jag" i denna text: 22 gånger.

Kommentarer
Postat av: mamma

hur var det med Borenius grabb?

2010-12-02 @ 13:30:44
Postat av: Julia Lindfors

Mamma: Just det! Mackan var nog den tredje jag gifte mig med, hur kunde jag glömma bort honom?!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback