Dag 05 - Vad är kärlek?

Kärlek är när du tänker på att en person en dag kommer att dö och den här tanken får ditt hjärta att frysa till is och ditt sinne att stänga av de jobbiga tankarna. Istället önskar du att när den dagen kommer, så är det du själv som dör - och inte den du håller kär.
-
Eller så är kärlek att få ett fotbad i present av sin pojkvän när ens fötter är hopplöst vintertrötta.
-
Vad vet jag om kärlek, egentligen? Jag vet att jag älskar Adam av hela mitt hjärta. Jag vet att jag älskar min familj och flera andra som står mig nära. Hur vet jag det? Vi kan kalla det intuition. Allt behöver man inte sätta ord på.
-
Totalt antal gånger jag använt ordet "jag" i detta inlägg: 8 gånger.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback