Dag 07 - Min bästa vän

Jag skulle inte säga att jag har en specifik person som är min bästa vän. Adam vet visserligen allt om mig, jag kan alltid lita på honom och vi har alltid roligt ihop - vilket ju både är en definition på ett lyckat förhållande och på en bästa vän. Så Adam är nog både min bästa vän och min älskade pojkvän. I övrig har jag väldigt många vänner runt om och från olika sammanhang. Jag har vänner från barndomen, jag har vänner från tiden på Folkis, jag har vänner från tiden på SoS, jag har vänner från min nuvarande utbildning, jag har vänner från alla olika ungdomsresor jag åkt på och jag har vänner som bara har dykt upp i mitt liv av andra orsaker. Jag har vänner i Sverige, i Finland, i Danmark, i Norge, på Island, i Litauen... Men jag har inte något litet tjejgäng jag alltid håller ihop med, vilket säkert många skulle tycka att var en dålig sak. I mina ögon är det precis så här jag vill ha det, vän med alla (nästan) - istället för att låsa fast sig vid ett fåtal personer. Sedan har jag en trygg stabil bas med Adam och familjen. Jag är mycket nöjd med hur mitt liv ser ut!
-
Totalt antal gånger jag använt ordet "jag" i detta inlägg: 19 gånger.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback