Dag 12 - I min handväska

I min handväska finns för tillfället ingenting alls. Jag har nämligen haft en plocka-i-ordning-allting-i-lägenheten dag. Vilket alltid inkluderar att tömma handväskan på allt som inte behöver vara där i. Så imorgon när jag går till skolan kommer jag garanterat glömma något hemma, något som jag tar för givet att ska finnas i väskan. Men jag kan beskriva vad jag vanligtvis har i väskan.
-
Läppbalsam, handkräm, tuggummi, plånbok, mobil, nycklar, kalender, iPod, pennor och aktuellt skolmaterial. Tyvärr inte så spännande, önskar att jag hade kunnat bjuda på en smaskig bild där jag hällt ut väskans innehåll och visat er. Men nu råkar jag vara för ordningssam för att ha en stökig handväska, haha.
-
Totalt antal gånger jag använt ordet "jag" i detta inlägg: 11 gånger.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback