Dag 30 - Ett sista ögonblick

Jaa, då har dessa 30 dagar gått. Ganska långt klarade jag av att uppdatera på rätt dagar, men sedan kom något som kallas Jul emellan och störde rytmen. De två senaste inläggen (det här och gårdagens) har jag faktiskt "fuskat" lite med. Jag skrev dem redan den 28:e januari och tidsinställde inläggen till rätt dagar. För ärligt talat har det känts lite tjatigt de här sista dagarna. Jag har inte orkat lägga ner mitt hjärta och själ i texterna, utan jag har snarare krafsat ihop något på några få sekunder. Utan att tänka efter först. Men om jag påbörjar något kan jag inte direkt avbryta mitt i, det är inte min stil. Så jag har bitit ihop och tappert skrivit några rader under varje rubrik. Så det här är ett sista ögonblick av mina 30 dagar. Dessutom är det snart slut på år 2010, så det är även ett av de sista ögonblicken innan det nya året kommer. Nu ska jag återgå till vanligt dagboksbloggande, det är mera min melodi.
-
Totalt antal gånger jag använt ordet "jag" i detta inlägg: 11 gånger.
-
Totalt antal gånger jag använt ordet "jag" sammanlagt i alla inlägg: 26+22+9+16+8+24+19+3+9+2+12+11+3+4+37+22+4+7+23+13+3+3+2+9+18+5+6+10+11+11= 352 gånger. Jisses! Jag har ju använt "jag" i princip lika många gånger som det finns dagar på ett år. Sinnessjukt vad den här "leken" blev egocentrerad. (Som om jag inte skriver om mig själv hela tiden annars också...)

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback