Får inget gjort

Jag har ingen aning om vart tiden försvinner. Det känns som att jag precis nyss kom hem från skolan, även om klockan säger att det är två timmar sedan. Vad har jag gjort under den här tiden? Surfat runt, betalat räkningar, skrivit blogginlägg och ätit lunch. Egentligen borde jag ha suttit med näsan i boken och lärt mig allt om immaterialrätt. Men det enda som snurrar just i mitt huvud just nu är följande ord: "jag vill bara vara ledig, ledig, ledig". Taget från en låt, vet du vilken?
-
Skönt att det snart är jullov (trots att jag borde plugga under jullovet)!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Julia! Ta det lugnt du för i min ålder så är det bara jul och midsommar hela tiden! God Jul!

2010-12-16 @ 15:43:59

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback