Lös mitt dilemma, tack

Förlåt mig så hemskt mycket för att jag idag överkompenserar med blogginlägg. Ja, för igår glömde jag ju faktiskt bort bloggen.
-
Nu har jag en utmaning. Jag har lite mindre än en vecka på mig att bestämma mig för vad jag ska säga till frisören att hon får göra med mitt hår. Färgmässigt är jag rätt så mycket på det klara med hur jag vill ha det. Det får nog bli någon form av mörkbrunt med inslag av guldigt. Typ. Men frisyren då? Jag har extremt slitna toppar, så räknar med att få kapa en del på längden. Så frågan hänger egentligen på hur jag ska göra med luggen. Idag har jag en så lång lugg att den nog snarast är att betrakta som jämställd med resten av håret. Jag tycker att min frisyr just nu är väldigt tråkig. Jag har snedbena och ja, that's it. Här får ni några bilder på hur jag kan tänka mig att ha luggen efteråt. Kom gärna med synpunkter! Jag lyssnar alltid på er (och sedan gör jag precis som jag själv vill ändå!).
-
Det är alltså luggen vi ska koncentrera oss på när vi ser dessa bilder.
Förslag 1: Här ser vi en superfin sned pannlugg.
Ungefär sådär såg min pannlugg ut innan den fick bli förväxt.
-
Förslag 2: En härligt lång lugg som får dela sig på båda sidorna, kombinerat med mittbena.
-
Förslag 3: Väldigt snarlik förslag ett, men med en lite kortare lugg och snedbena.
-
Förslag 4: Ytterligare en sned pannlugg, känns som om ni nu fattar vilket spår jag är mest inne på.
-
Förslag 5: Ett mellanting mellan en lång lugg med mittbena och en sned pannlugg med diffus bena.

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag tycker den första eller tredje ! :)

Postat av: Frida.L

Jag tycker förslag 3 eller 4 :) <3

2010-12-16 @ 16:28:46

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback