Tack snälla tomten!

Detta var vad jag önskade mig inför julen 2010. Så vad har tomten lyckats pricka in? Massor!
- Björn Borg "Love all"-hipsters fick jag.
- Två muminmuggar från Arabia fick jag.
- Sofi Fahrmans bok Elsas värld fick jag (i två exemplar till och med, hihi).
- Bingo Rimérs bok En flickfotografs bekännelser fick jag.
- Dammsvärd från Enjo fick jag.
- Wii Fit Plus med balansbräda fick jag (tusen, tusen tack Adam!).
- Janet Evanovichs bok Gömt byte fick jag.
- Max Factors foundationpuder fick jag.
Utöver allt detta fick jag även en massa annat fint. Pengar, ansiktsbehandling, hårklippning och färgning (det som jag redan förbrukade innan julafton), handdukar, knivar, stekpanna, sängkläder, böcker, smink... Så här kan jag fortsätta i all evighet, ungefär. För jag hade tydligen varit så snäll att tomten överöste mig med julklappar. Roligt!
-
Jag gillar det här med jul!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback