Världens bästa dag?

JAG KLARADE TENTAN! Faktum är att jag klarade den riktigt, riktigt bra! Jag fick Ba, det nästbästa vitsordet. Och var bara EN poäng från högsta betyget! Fattar ni grejen?! Det gör inte jag. Efter jul när svarsmallen har kommit och tentan lämnats ut ska jag se om jag kanske kan ompröva någon fråga för att få ett poäng till. Att få högsta vitsordet hade ju inte suttit helt fel... Haha. Men jag är så JÄKLA LYCKLIG just nu. Ja, ni märker säkert det på hur jag skriver - lite annorlunda än annars. Här satt jag och var orolig att jag skulle bli underkänd, haha, och så får jag nästan högsta vitsordet! Det går tydligen att vara ute och resa mest hela tiden istället för att sitta hemma och plugga och ändå få ett bra resultat. Hihi. Dessutom har jag typ jullov just nu - i alla fall inte några lektioner (sedan måste jag så klart plugga en del inför tentan i början av januari, men ändå nästan jullov).

Kommentarer
Postat av: mamma

fantastiskt roligt ! Du är så duktig Julia!

2010-12-22 @ 16:31:34
Postat av: Pappa

Grattis...trodde du någonsin på bara godkänt ;)

2010-12-23 @ 13:30:39

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback