Winter wonderland

Idag ska jag ta mod till mig och gå på en promenad i det snöiga vinterlandskapet. Varför jag behöver samla mod för det? Jo, för att jag knappt har varit utanför dörren sedan i tisdags. Och det har snöat en del sedan dess, så att säga. Dessutom ska jag gå igenom lagboken för att få struktur på alla viktiga lagar inför tentan. Det känns mindre lockande än att gå ut i snön, faktiskt. I övrigt bjuder den här lördagen på stillsamt pluggande i min ensamhet. Adam ska, som vanligt, hitta på något tillsammans med deras klubbmästeri. Ibland undrar jag om han är sambo med klubbmästeriet eller med mig, lite svårt att avgöra...

Kommentarer
Postat av: mamma

hur i hela världen överlever du utan frisk luft?? jag blir tokig om jag inte är ut minst 3 ggr/dag!! kram

2010-12-04 @ 17:16:56
Postat av: Julia

Mamma: det är tydligt att du aldrig har tentapluggat till en tenta som omfattar en 3 ½ månader lång kurs... Man måste helt enkelt prioritera. Så jag pluggar på dagarna medan hjärnan är igång, och på kvällen när det är kolsvart vill jag inte gå ut och promenera själv. Och Adam som ofta har långa skoldagar måste plugga på kvällen, så jag kan inte få sällskap av honom.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback