Ändrade planer - som vanligt

Okej, återigen ändrar jag mina planer (jag börjar bli bra på att ändra planer). Jag förbereder mig inför morgondagens gruppundervisning ikväll - och imorgon förmiddag går jag till gymmet. Det kändes orimligt att hinna och orka med allting idag.
-
Så eftersom skolan börjar först 12 imorgon, hinner jag med en timme på gymmet före det. Det innebär att jag den här veckan tränar: tisdag, fredag och söndag. Jag brukar försöka träna med varannan dag, men ibland anpassar jag träningen efter hur skolan är förlagd. För vissa dagar har vi långa skoldagar, medan vi andra dagar inte har skola alls. Att då klämma in allting på en och samma dag (som jag hade tänkt göra idag) känns inte riktigt vettigt. Nu gäller det bara att verkligen komma upp ur sängen klockan åtta imorgon för att släpa sig till gymmet. Men det ska nog gå bra, jag vill ju träna och jag mår bra av det - så lite trötthet stoppar inte mig.
-
Nu ska jag plocka fram Statsrättens grunder, Arbetskompendium i statsrätt och Författningssamlingen.
(Det verkar inte fungera att göra radbrytning, så inlägget ser lite konstigt ut.)

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback