Ännu ett lyckat träningspass - lycka!

Dagens träningspass var riktigt lyckat! Dock har jag lite ont i skenbenen just nu, hoppas det inte är på grund av de nya träningsskorna. Men jag sprang - och svettades - på löpbandet samtidigt som Liza Marklunds nya bok Postcard killer lästes upp i mina hörlurar. Mycket bra kombination! Och mycket bra bok - hittills - också! Sedan körde jag överkropp, rygg, mage, lårmuskulaturen och vaderna. Jag körde armövningarna som Sofis mode tipsar om här, den för triceps är grym (om man kör med tillräcklig tyngd)!

Kommentarer
Postat av: mamma

jag har lyssnat färdigt The postcard killers.den höll ända till slutet.ska bli spännande att se den nya julia efter all träning.vi ses förhoppningsvis 18.30 på söndag kväll.Förresten Alexandra Charles har fått förhinder men det kommer en annan av grundarna istället.

2010-02-25 @ 10:06:43

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback