Det här blev väl ett hårinlägg?

Ja, och nu är det snart dags att sova. Jag tänkte krypa ner under täcket med nya Chic - helt klart min favorittidning. Jag läser den från pärm till pärm (vilket i och för sig inte är speciellt mycket då den är rätt tunn) när den kommer med två veckors mellanrum. På tal om Chic, idag köpte jag ny hårfärg - så snart kanske även jag är (lite mera) chic! Får se bara när jag tar mig tid till att färga håret. Senaste gången hade jag färgen stående hemma i flera veckor innan jag verkligen färgade håret, haha. Jag köpte även TreSemmes schampo (jag visste inte om att detta är den svenska stavningen!! Jag som annars är lite av en språknörd) och balsam, efter att ha testat det och upplevt värsta hollywoodsvallet. Snacka om hårchic-tjej här alltså (snart i alla fall). Och när vi ändå talar om hår, så kan jag tala om att jag ska gå och klippa mig sista helgen i februari - med andra ord när jag är på Åland nästa gång. Att klippa sig i Stockholm är ett smärre rån, plus att det finns miljontals salonger som jag inte ens skulle våga sätta min fot på. Lite rädd om håret är jag nog ändå.
-
Som ni märker svamlar jag på här, tröttheten är ett faktum. Därför ska jag nu krypa ner under täcket, precis som jag inledde med att berätta.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback