Lördagsmorgon

Här sitter jag och häller i mig kaffe i min ensamhet. Det känns väldigt konstigt att inte ha Adam här vid frukosten. För det är klart vi har varit ifrån varandra tidigare, men oftast ser vi ändå till att sova tillsammans - vilket ju innebär att vi äter frukost tillsammans. Nåja, jag har i alla fall sovit riktigt gott - 140 centimeter säng att förfoga över själv! Så småningom ska jag knalla iväg till gymmet, träningen den här veckan har varit under all kritik. Eller, egentligen inte - men det känns så. Jag har varit på gymmet en gång och gått på en rask promenad åtföljd av styrketräning hemma. Senare idag ska jag försöka hinna plugga, jag har tre böcker som jag är halvvägs igenom - och jag önskar att jag ska ha läst klart dem i början av nästa vecka.
-
Äh, vilket ointressant inlägg. Jag ska försöka återkomma med något bättre senare idag!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback