Muffins, massor av muffins!

Aftonbladet har en kampanj nu under flera veckor, där man får köpa en receptbok relativt billigt om man köper tidningen. Den här veckan har det varit receptboken Muffins, vilken jag kände att jag verkligen ville ha. Sagt och gjort, jag köpte den och när jag bläddrade igenom den ångrade jag definitivt inte mitt köp. Underbara, och enkla, recept på alla möjliga sorters muffins - så väl matmuffins som cupcakes! Någon gång när jag får tid ska jag börja testa mig igenom flera av recepten. Kul med inspiration (även om muffins inte direkt är det nyttigaste på denna jord)!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är min favoritmatbloggare som har skrivit dessa böcker :P jag har den första i serien :) underbara böcker.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback