Musklerna skakar

Trots att jag sitter med underarmarna lutade mot bordet känner jag att musklerna skakar av trötthet. Jag är alltså nyligen hemkommen från gymmet. För första gången på ett tag känner jag att jag gav - nästan - allt på träningen. Jag har haft en liten svacka, där allt har genomförts halvdant. Men idag pressade jag mig själv och kan därför nu känna hur musklerna sakta börjar återhämta sig. Härlig känsla! Just i detta ögonblick längtar jag till onsdag, för då ska jag träna igen. Sedan åker vi till Åland på torsdag, men jag ska nog hinna med ett träningspass på söndagen. Det är åtminstone min plan just nu, sedan återstår det att se hur helgen kommer se ut.
-
Nu är det dags för middag, det blir korvsås och makaroner idag. Inte speciellt spännande mat, men det är i alla fall finsk korv så det ska väl gå ner!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback