Uttråkad.

Jag känner att jag börjar ha fått ordning på allting nu innan vi ska åka till Åland. Även fast vi inte är speciellt länge på Åland, så blir vi ändå borta 6 dagar hemifrån. För både torsdagen (imorgon) och tisdagen går åt till att resa. Hur kan det egentligen gå åt en "hel" dag för att åka från Stockholm till Åland? Det känns helt sjukt. Men vi startar tjugo över nio imorgon bitti och sätter foten i hemmet på Åland senast klockan 16:00. Nåja, nu ska jag plocka ihop neccessären och packa min ryggsäck. Ja, tro det eller ej, men jag kommer ha ryggsäcken istället för en handväska. Jag är helt ryggsäcksfrälst. Det är helt underbart att slippa bära flera kilo på ena armen och istället fördela det jämnt över ryggen (som är mycket starkare än armen).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback