Vad vill jag ha sagt?

Det blev ingen stand up pub ikväll. Vi får ta det nästa månad (hålls den första tisdagen i varje månad). Jag måste säga att det var rätt skönt med en lugn kväll, efter en dålig nattsömn senaste natten och dessutom ett hårt träningspass. Som extra plus hann (okejdå, orkade) jag faktiskt läsa lite i Statsrättens grunder. Jag "måste" bli klar med den den här veckan! En annan fördel med att stanna hemma ikväll - Paradise Hotel finalen visas på tv. Jag är GLAD att den där hemska serien äntligen är över. Jag fascineras och förundras samtidigt som jag våndas och äcklas av den, så därför tittar jag på den samtidigt som jag bara längtar tills den är slut. Vilket den alltså är om en timme och tjugo minuter. Jag tror Jackie vinner. Eller möjligen Erika. Men Kristoffer är en "värdig" (finns det ens någon som är värdig i PH?!) vinnare. Nåja, ni hör ju - jag är totalt insatt och insnöad. SKÖNT att det snart är över.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback