Att göra en höna av en fjäder

Mamma tog verkligen fasta på mina ord från morgonens inlägg om att något revolutionerande för mig kommer hända idag. Hon har redan frågat om jag och Adam ska förlova oss och om hon ska bli mormor. Haha, det är skrattretande hur enkelt min kära mamma blir nyfiken (och att hon alltid tror det "värsta"). Jag och Adam ska inte förlova oss (än på flera år) och mamma ska inte bli mormor (än på flera år). Det är något helt annat, och absolut inte så spännande som min moder verkar tro. Men jag "kan" inte säga vad det är än, jag kan berätta först efter middagen och Adam har inte kommit hem än så middagen blir sen idag.

Jag kommer publicera en bild ikväll, håll utkik (mamma)!

Kommentarer
Postat av: Mamma

ha,du ska färga håret svart!

2010-01-18 @ 19:05:17
Postat av: Fanny

det är någonting med ditt hår iallafall, antagligen ska du färga det i nån färg. Men vilken har jag ingen aning om :p


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback