Descend

Lördagskvällen spenderade vi på Brother Tuck. Först var vi nere i källaren där olika dödsmetallband spelade. Vi var där för att lyssna på Descend, det vill säga Adams kompis Nimas band. Föga förvånande föll musiken inte mig i smaken, men det var i alla fall roligt att se Nima på scen - han lever sig verkligen in i musiken. När han spelat klart bönade jag och bad att vi inte skulle stanna och lyssna på ännu ett dödsmetallband, så vi gick upp för trappan där även flera av Adams klasskompisar befann sig. Där hamnade vi och satt och pratade i några timmar, innan vi bröt upp vid 12-tiden.

Allt som allt blev det en lyckad kväll och det var roligt att prata lite med Adams klasskompisar, eftersom det igår var sådana personer som jag inte träffat mer än några gånger. Dessutom gick det riktigt bra att vara nykter och ändå ha roligt. Jag har ju min nyttiga månad just nu, som varar i två veckor till. Jag har hittills klarat mig utan alkohol helt och hållet, jag har även undvikit onyttigheter duktigt (dock har jag ätit kakor och nachos - så jag har fuskat lite).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback