Det här blev visst ett kärleksinlägg

Just nu saknar jag min älskade underbara sambo så otroligt mycket! Hur ska jag kunna fokusera på att förbereda mig inför PM-seminariet när jag mest bara sitter och tänker på Adam? Och längtar tills klockan är 20.30 - då ska vi skypa! Haha. Men imorgon kväll kommer han till Stockholm för drygt ett och ett halvt dygn, underbart!

Vad hemskt egentligen att vara så beroende av en annan person att det känns som att inget är lika roligt när han inte är i närheten (fast att det känns trist utan honom kan ju också ha att göra med min sysselsättning; plugga). Fast samtidigt är det ju underbart att vi i vanliga fall bor tillsammans och uppenbarligen gör det vardagen mycket bättre!

Jag älskar dig Adam! ♥

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback