Ett lyckat (och väldigt sent) köp

Jag är ungefär den enda människan i tjugoårsåldern som inte är uppvuxen med tv-spel. Mina kontakter med tv-spel är följande; 1) Nintendo 64 med Lolli i lågstadiet (SuperMario!), 2) Singstar på Playstation 2 hemma hos Andrea, 3) Guitar Hero hemma hos Adam (OBS! I 99,99 % av fallen tittade jag på) och 4) Singstar smög sig in hemma hos oss också sista åren innan jag flyttade hemifrån. Jag förstår att ni tänker att jag måste ha haft en hemsk och tråkig uppväxt, men så är det inte alls. Min uppväxt var mycket bra, även utan tv-spel.

Men nu har det hänt! Jag och Adam införskaffade ett Playstation 2 idag. Så ikväll har vi spelat Trivial Pursuit, Crash Racing Team och Guitar Hero. Snart är det dags för en rond i Singstar. Nu förstår jag verkligen vad alla har menat med att det är underhållande med tv-spel. Jag är fast!

Kommentarer
Postat av: Christine

ÅH det låter awesome! Jag är också uppvuxen mer eller mindre utan tv-spel...vi har iaf haft x-box ett tag som jag spelade lite för några år sen, och min bror har ett x-box 360..men mer än så är det inte. Jag älskar dock Singstar (trots att jag är tondöv), så jag känner att jag nog kommer att våldgästa dig nån gång framöver! ;)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback