Fortsättning på det energiska livet (nej, inte mera städning)

Lördagsförmiddag. Vi sitter fortfarande vid frukostbordet och är inne på andra koppen kaffe per skalle. Planerna för dagen är att upprepa mitt hemmaträningspass från förra helgen. Jag skulle visserligen kunna gå till gymmet idag igen, men det känns som ett bra upplägg för mig att skippa gymmet på helgerna - men att inte för den skull strunta i träningen. Dessutom kan jag locka med Adam på en promenad och sedan har jag utmanat honom i styrkeövningar efteråt - men till gymmet får jag inte med honom.

Ikväll blir det eventuellt att gå och lyssna på Nimas band. Absolut inte min musiksmak (tror jag - jag har inte hört dem, men jag har hört att det är dödsmetall), men Adam vill gå (Nima är hans kompis) så då kan jag offra mig.

Ha en bra lördag allihopa!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback