Fynd!

Idag har jag och Adam gått en sväng på stan. Mitt mål var att hitta en vinterjacka på rean, för jag upptäckte att min gamla vinterjacka har gjort sitt. Att ha ett hål under armen är inte riktigt min stil nämligen. Något som gjorde mig väldigt lycklig var att upptäcka att jackan från Åhléns, som jag har spanat på ända sedan den kom in tidigt i höstas, var på HALVA REAPRISET. Jag menar, kan det bli bättre? Så från att ha kostat 799 kr, var den nedsatt till 249 kronor nu. Underbart fynd! Det är en mörkblå jacka som slutar i höfthöjd. Jag ska se om jag inte kan ordna fram en bild någon dag. Dessutom fyndade jag en svart klänning med vidd i kjolen och utan axelband för 99 kr, även den på halva reapriset. Känns bra. Mycket bra.

Åhléns rea kändes bra mycket bättre än t.ex. H&Ms. Inne på H&M hängde reavarorna huller om buller och hälften låg slängt på golvet. På Åhléns hängde kläderna strukturerat och snyggt, så att det inbjuder till att köpa. Precis som en bra rea ska vara.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback