Här har ni fröken plugghäst

Min plan var att stiga upp halv åtta för att vara igång med pluggandet senast halv nio. Men eftersom jag inte somnade före elva igår kväll (förstå att det är sent genom att läsa alla mina inlägg från gårdagen), så tillät jag mig själv att istället sova till halv nio och därmed ska jag börja plugga om 25 minuter.

Dagens pluggplaner:
- Stänga av datorn under pluggpassen (mellan frukost och lunch, mellan lunch och middag, mellan middag och kväll)!
- Läsa klart Äktenskap, Samboende och Partnerskap.
- Läsa om arbetsrätt i Civilrätt.
- Påbörja Rätt arv.
- Kolla igenom några gamla arbetsrättstentor för att få ett hum om vad det är jag ska fokusera på.

Förhoppningsvis kan jag avsluta pluggandet vid 7-8 tiden ikväll, för att därefter kanske ta en promenad och varva ner innan (tidig) läggdags igen.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback