Ingen vidare god morgon

Okej, det är nu jag ska vara taggad och känna att förnuftiga resonemang, starka åsikter och juridiska termer ska flöda ur min mun. Eller i alla fall om en och en halvtimme. Men istället känner jag att ungefär ingenting rör sig runt i mitt huvud. Jag vet inte när jag har sovit så här dåligt senast. Först somnade jag på spikmattan en liten sväng, så vaknade jag och plockade bort den. Men det skulle jag inte ha gjort. Efter det låg jag och vred och vände på mig för att på något sätt finna lite, lite sömn. I ren protest lät jag bli att kolla på klockan efter att ha sett fyra röda siffror visa 01.01 - men jag låg nog vaken minst en timme efter det. Vet ni när jag vaknade sen då? Jo, 03.20. Jahapp, en timme och tjugo minuters sömn. Från 03.20 har jag visserligen slumrat, men inte lyckats somna helt.

Som sagt; det är nu jag ska vara taggad och känna att förnuftiga resonemang, starka åsikter och juridiska termer ska flöda ur min mun.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback