Lördag

Gårdagen bestod då alltså av tvättande och i princip inget annat. På kvällen blev det Let's Dance och Paradise Hotel. Återigen måste jag bara få säga hur skönt det är att göra ingenting, eller att i alla fall planera in på lite per dag att man upplever känslan av att man bara softar. Jag har hunnit läsa Chic, Plaza Kvinna och ELLE som legat och väntat på mig. Nu har jag diverse tidningar som SATS magasin, Make Up Store Magazine, H&M-vårkatalog med mera kvar att läsa/bläddra i. Men så småningom ska jag och Adam gå till Sickla Köpkvarter för att införskaffa lite saker, samt handla mat. Ännu en soft dag med andra ord.

Hoppas ni också lyckas slappna av, även fast ni säkerligen är tillbaka i vardagen nu efter all ledighet kring jul och nyår.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback