Nu blev det kväller

Jag skrev tidigare att jag hade skrivit in schemat för februarimånad i kalendern idag. Gissa vad? Nu är schemat ändrat för flertalet gruppövningstillfällen. Tipex och jag har alltså ägnat en stund tillsammans nu. Dessutom befarar jag flera ändringar, för några missar i schemaläggningen tycks finnas. Jag mailade kursansvarig nyss och hoppas på att få ett klart och tydligt svar. Det är så fult med en massa tipex överallt.

Nu ska jag övergå till att läsa lite statsrätt - spännande! (Läses med ironi, eller utan, beroende på vad man känner för.)

UPPDATERING: Kursansvarig svarade att vi inte ska behöva välja mellan föreläsning och gruppundervisning - de ska lösa det inom kort, samt att vi också ska få de två extra lektionerna så småningom. Bra, då vet vi att det blir att tipexa åtminstone en gång till!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback