Nu går vi och lägger oss så blir det snabbare imorgon!

Eftersom jag har levt hela veckan i ett ledighetsrus, så fortsätter jag likadant imorgon. Inte helt avslappnad, inte helt på språng heller. Jag tänker inleda morgondagen med sovmorgon (det vill säga, sova tills jag vaknar). Därefter blir det långsam mysfrukost. När jag har börjat dagen på ett avslappnat sätt så vänder jag och styr stegen mot gymmet (jag vet, korkat att välja att träna lördag dag - det är ju inte som att jag kommer vara ensam där...). Efter gymmet blir det handla mat (som vanligt) och därefter läsa något kapitel om statsrätt. När det närmar sig middagsdags är det läge att koppla av igen.
Ibland känns det som om jag skulle ha en inbyggd mat- och sovklocka, precis som Skalman!

Låter som en väldigt bra lördag i mina öron. Något som låter ännu bättre i mina öron är att kasta sig på sängen NU och kolla på film/tv tills jag somnar.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback