Söndagen, dagen som är menad för vila

Idag är det söndag, vilket innebär att det är den sista slappa och lediga dagen för mig och Adam (jag har ju i och för sig redan börjat skolan, men har verkligen känt mig ledig sedan torsdagskvällen). Vi har börjat dagen med att vara lite effektiva. Älskade Adam drog ett snabbt varv med dammsugaren genom lägenheten för att få bort allt grus som följer med in när det är sådant här väder. Så småningom tänkte jag lägga en ansiktsmask och ha lite hemma "spa", mysig avrundning på veckan.

Ikväll ska jag och Adam gå och se Avatar i 3D på bio. Det ska bli väldigt spännande att kolla på en 3D-film som varar i två timmar och 40 minuter! Förhoppningsvis är handlingen också bra.

Kommentarer
Postat av: Anna

Avatar är jättefin :D


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback