Svårare än så här blir det inte

Idag är det torsdag och jag kan absolut inte bestämma mig för vad jag ska göra med dagen. Det som står på lut är träna, plugga, gå till banken, gå till Body Shop och lämna tillbaka böcker till Riksdagsbiblioteket.

Som det känns just nu skippar jag banken, Body Shop och Riksdagsbiblioteket idag. Det får troligen bli en plugg- och träningsdag. Men då skulle jag helst åka till skolan och plugga i biblioteket där, för då är koncentrationen på max. Och då måste jag duscha innan jag åker iväg - vilket känns onödigt när jag ändå ska träna senare idag och duschar efter det. Vilka bekymmer va? Nu ska jag nog dricka en kopp kaffe till och fundera på hur jag ska lägga upp min dag på bästa sätt.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback