En helt vanlig måndag

Vädret tenderar att fortsätta i förra veckans mönster. Strålande fint under alla de timmarna jag är på jobb - mulet när klockan slår 16:00. Typiskt!
-
Idag är jag ensam hemma. Mamma, Fanny och Frida är i Finland för att magnetröntga Frida. Mika är på jobb. Jenny ät hos Janne. Adam är i Kalmarnäs. Jag har precis slängt i mig rester från gårdagens middag och ska snart dra på mig träningskläderna. Det blir två timmar träning ikväll! Först ett pass core och direkt därefter ett pass fysiostretch. Jag tror inte att det sistnämnda blir så jobbigt, snarare skönt och välgörande. Men man vet ju aldrig före man har testat på det.
-
Efter träningen tänkte jag låta Adam hämta upp mig, så sover vi båda i Kalmarnäs. Så kan jag ta en promenad hem på morgonen.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback