Stockholm i mitt hjärta...

Tänk vad behändigt det skulle vara med en sekreterare som skrev ner mina tankar i bloggen! För jag tänker precis lika mycket och har precis lika mycket som jag vill skriva om nu, som jag hade under vinterhalvåret. Dessvärre är det inte lika ofta som jag har datorn igång eller ens i närheten nu under sommaren. Så jag får bara försöka göra det bästa jag kan och hoppas på att många läser min blogg lite flitigare igen när hösten kommer igång. För då kommer jag ju återigen vara ifrån alla nära och kära och leva mitt eget liv på studieorten.
-
Just nu befinner jag mig faktiskt på just den orten. Stockholm. Adam och jag har haft en riktigt bra dag hittills. Egentligen har vi inte gjort så mycket mera än tagit sovmorgon, hämtat ut paket från posten, gått i affärer och ätit middag på en kinesisk-mongolisk restaurang (samma som vi åt på när vi firade ett år tillsammans - det vill säga för snart tre år sedan!!). Strax ska jag hoppa i duschen och försöka skölja av mig den klibbiga känslan. Därefter blir det soffmys.
-
Återkommer innan hösten slagit till med vad jag har införskaffat i storstaden idag. Är riktigt nöjd med inköpen i alla fall!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback