Tålamod kära vänner, tålamod.

Nu, äntligen, börjar jag känna att det kliar i fingrarna. Jag vill skriva blogginlägg! Dessutom har min hjärna slagit in på tänka-i-blogginlägg läge. Himla praktiskt när man ju ändå skriver en blogg som ganska många läser.
-
MEN, som Tony Irving skulle ha sagt. Jag har fortfarande inte riktigt hittat den där tiden som behövs för att kunna skriva av sig. Ikväll till exempel, hade jag kunnat sitta och blogga hela kvällen om jag hade velat. Eller så hade jag kunnat gå på Rockoff. Men istället väljer jag att ha mysstund med Adam och fira att han har slutat jobba för denna sommar. Det betyder med andra ord att han slipper stiga upp klockan 5 på morgonen. Skönt för honom. Skönt för mig.
-
Så, blogginläggen i mitt huvud kommer. Någon gång. Var så säkra.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback