19 juni, inte vilken dag som helst

Ja, då har man sett vigseln, kortegen och början av middagen. Jag pratar förstås om det kungliga bröllopet. Precis som alla andra tycker jag att Victoria var strålande vacker och att det verkligen syntes hur kära Victoria och Daniel är i varandra. Trots att jag inte understöder monarkin vanligen, så tycker jag att detta är en historisk dag som kommer bli ihågkommen som en väldigt vacker och stämningsfull dag. Har vi ett kungahus i Sverige så ska vi också stödja det. Hellre en ståtlig, representativ (och påkostad) kung eller drottning - än en förlöjligad och alldaglig person.
-
Nu väntar hela världen (nåja...) med spänning på att det ska komma tronarvingar. Hur länge dröjer det?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback