Dagdrömmar

Just i detta nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska snurra färdigt. För då ska jag hänga upp den och därefter ta min lillasyster med mig till gymmet. Eller om det möjligtvis är hon som tar med mig till gymmet. För att fördriva tiden dagdrömmer jag om allt jag ska inhandla när första lönen kommer. Jag inser själv att jag inte kommer ha råd med ens hälften av det jag tänker mig att jag ska införskaffa. För faktum är att min första lön enbart blir för två veckors arbete. Så mina inköpsplaner får nog till viss del stanna på drömstadiet. Det blir förövrigt tredje gymbesöket på en vecka idag, det känns bra! Det ska bli spännande att kolla vikten på måndag, eftersom jag den här veckan har lagt till lite, lite kolhydrater och försökt öka på träningen.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback