Den blomster tid nu kommer...

Nu sitter Adam och jag (och en himla massa andra) på båten med färdriktning mot Åland. Vi har precis lagt ut från hamnen. Igår skrev jag alltså sista tentan för terminen, får se hur den gick. Därefter blev det picknick med härliga studiekompisar och när de drog vidare till tanktömningen - då gick jag hem för att städa det sista. Adam hade varit snäll och gjort det allra mesta, men lite hade vi kvar ändå att göra. Imorse ringde väckarklockan 05:30, vilket är lite i tidigaste laget. Men det är strålande sol ute och det känns verkligen att sommaren är här nu - så jag är rätt nöjd ändå.
-
Idag blir det studentmottagningar, så återkommer troligen först ikväll. Ha en bra sommar(lovs)dag så länge!

Kommentarer
Postat av: mamma

och när du kommer hem väntar en överraskning ...!

2010-06-05 @ 10:35:47

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback