Fjorton och ett halvt

Jag förstår att ni alla sitter hemma och funderar över hur det riktigt går för Julia (alltså mig) med viktnedgången. Det har ju varit så tyst på den fronten ett tag nu. Och Julia är ju inte den som håller tyst om sina framgångar. Nu behöver ni inte fundera mera - här kommer en liten rapport.
-
Imorse vägde jag mig (vilket jag gör alla måndagsmorgnar) och var bombsäker på att jag inte skulle ha gått ner ett gram. Ni vet, midsommar betyder ju god mat och alkohol, vilket i sin tur betyder dålig viktnedgång. Men tydligen hade jag rört på mig så flitigt under veckan att ytterligare 1,5 kg runnit av min kropp - trots att jag äter lite kolhydrater varje dag. Skön känsla. Nu har jag totalt gått ner 14,5 kg sedan jag började. Och jag är fortfarande väldigt nöjd med GI-metoden. Jag kommer nog äta GI-riktigt resten av mitt liv. Jag tror faktiskt det.

Kommentarer
Postat av: mamma

härligt Julia,du är otroligt duktig!

2010-06-29 @ 19:48:37

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback