Mera viktnedgång

Förra veckan gick jag ner 1,5 kg till. Sammanlagt 12 kg nu då. Det känns riktigt bra! Och idag tog jag det stora steget och lade in lite kolhydrater i min kost. Jag mjukstartar med en liten skiva fullkornsbröd tillsammans med lunchen. Det var inte speciellt gott och jag hade nog inte börjat lägga till kolhydrater till min kost igen om det inte var för att jag vill kunna träna ordentligt under sommaren. Men en liten brödskiva är ju inte speciellt mycket. Så småningom ska jag även lägga till lite potatis/vildris/quinoa till måltiderna. Men som sagt mjukstartar jag (för att inte samla på mig en massa vätska). Och det går trögt med att få ihop min GI-guide. Slött av mig!

Kommentarer
Postat av: Katja

Du är duktig du Julia! Superbra kämpat, men det vet både du och jag att du är en otrolig fighter. 12 kilo är ju hur mycket som helst. Keep up the good work!

2010-06-11 @ 17:44:00
Postat av: Julia

Tackar och bockar Katja!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback