Ett vanligt inlägg för ovanlighetens skull

Ojoj, jag känner mig så omtumlad av alla tankar på lägenheten och allting som ska ordnas i samband med en (eventuell) flytt. Och på onsdag börjar seminarierna i folkrätt och inför varje tillfälle ska man vara väl förberedd på ett ganska omfattande material, och tror ni jag har haft tid (ro) att plugga idag? Nej, inte överhuvudtaget. Imorgon kommer dagen gå i ett. Först ska jag och Christine skriva upp oss för att få vara i samma basgrupp, sedan är det föreläsning i två timmar, därefter ska jag sälja mina böcker från förrförra kursen, äta lunch och sedan ha föreläsning igen. Så hinner jag hem och äta middag och sen vidare för att kolla på lägenheten. Tror ni att jag kommer hinna plugga mycket imorgon? Nåja, inte orsak att klaga - jag har ju själv sett till att det inte har pluggats idag! Nu får jag bara bita ihop och plugga effektivt i tre-fyra timmar. Det klarar jag!

Kommentarer
Postat av: mamma

du fixar det!

2010-03-22 @ 19:31:56

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback