I'm so excited, I just can't hide it!

Ja, det blev som sagt ingen träning igår kväll. Och idag kan jag inse att det verkligen var det bästa. För eftersom jag inte tränade, så hann jag istället förbereda mig inför dagens (och kursens sista) seminarium. Och eftersom jag redan var förberedd så kunde jag fortsätta sova när Adam och Benjamin åkte iväg i morse vid lite över sju. För faktum är att mina sömntimmar i natt är lätträknade. Två snarkande killar i en liten, liten lägenhet är inget drömsovsällskap...
-
Nu är jag däremot vaken och relativt pigg. Det blir skola från 13-18 och direkt därefter är tvättstugan bokad. Och då är det väldigt, väldigt snart imorgon - vilket ju (som vi alla vet) betyder att vi får tillgång till lägenheten! Dessutom ska jag i kväll kolla på alla nya roliga tv-program som börjar (problemet är väl att alla visas ungefär samtidigt) och imorgon förmiddag ska jag träna. Tiden bara rusar iväg!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback