Min hjärna går på högvarv

Igår kväll var det lite svårt att sova. Många tankar som flöt runt i huvudet. Adressändring, starta upp bredband, avsluta vårt nuvarande bredband, meddela nya adressen till alla hundratals klubbar och prenumerationer, ordna fram flyttkartonger, börja packa ihop... Men åh så roligt allt ändå känns! Visst är det mycket jobb och visst är det lite olägligt att ha tankarna på annat håll när jag läser en väldigt intensiv kurs just nu. Men det ska gå! Återkommer med en ritning på lägenheten snart samt lite bilder. (Nog för att jag vet att ni inte är överdrivet intresserade av sådant, men jag tänker ändå dela med mig!)

Kommentarer
Postat av: mamma

passar det med flytthjälp lördag 3/4?

2010-03-24 @ 09:04:27
Postat av: julia

Jag vet inte ännu. Adam har inte pratat med Agneta och Owe ännu, men han ska göra det idag efter att de har slutat jobba - så då lovar jag höra av mig!

Postat av: Anna

Vad får dig att tro att vi inte är intresserade? ;) Jag kan visserligen inte tala för någon annan än mig själv, men jag vill jättegärna se bilder på lägenheten :)

2010-03-24 @ 10:27:43
URL: http://tingeling0.blogspot.com
Postat av: Hannah W

Jag med!

2010-03-24 @ 13:40:22
Postat av: Malin

Jag vill också se bilder! :-)

2010-03-24 @ 15:38:07
URL: http://mejlajn.blogg.se/
Postat av: Agneta

Grattis till lägenheten! :-) Vi kan komma fre 2/4 el. lö 4/4, de dagarna passar bäst med färjturerna. Vi får höras närmare!

2010-03-24 @ 18:43:54

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback