Självpepp

Just nu sitter jag här och försöker ladda mentalt på att gå till gymmet. Det känns motigt idag. Kanske beror på att det idag blir fjärde dagen i rad som jag besöker det stället. Men som jag har skrivit tidigare har SATS en kampanj där man ska gå två gånger per vecka. Och när jag nu har bara någon vecka kvar på den kampanjen, så vill jag ju inte misslyckas. Så två gånger per vecka, minst, tar jag mig till gymmet för att köra lite lågintensiv träning (enda jag får köra när jag är i fas ett av GI-metoden). Om jag kommer mig iväg ikväll, eller nej, NÄR jag kommer mig iväg ikväll blir det denna veckas andra gång - och då kan jag fokusera på flytten och folkrätten resten av veckan. Försöker peppa mig själv och förklara för mig själv att det både gör gott och är kul. Går sådär.
-
UPPDATERING: Jag går och tränar antingen imorgon förmiddag eller torsdag förmiddag istället. Jag orkar helt enkelt inte gå ikväll. Plus att jag blir så speedad efter träning, så jag kommer inte kunna somna i vettig tid om jag går och tränar nu. Jag är nog helt enkelt en förmiddagsträningsperson.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback