Bli en Buzzador!

Just nu söker Buzzador efter 15-16 åriga tjejer för att marknadsföra någon produkt. Buzzador är alltså en hemsida som man kan registrera sig på och om man har tur får man delta i reklamkampanjer för olika produkter. Det är helt gratis att vara med. Jag har fått vara med i kampanjer för tuggummi och duschkräm. Då får du en mängd produkter hemskickade till dig, som du sedan ska testa själv. Prata med kompisar om. Och dela ut provexemplar av produkten till dem. Sedan måste man rapportera på hemsidan om vad man tyckte om produkten och lite om hur man har gjort reklam för den. Låter väl bra?
Eftersom de alltså specifikt frågar om tjejer som är 15-16 så borde chansen vara väldigt stor för er att få vara med i någon kampanj. Jag vet att åtminstone tre stycken 15-16 åriga tjejer läser min blogg; mina småsystrar Fanny, Frida och Emma. Om ni klickar HÄR så kommer ni till en sida där ni kan registrera er (och jag får bonuspoäng för att jag har värvat er som medlemmar). Sprid gärna detta till era kompisar! Jag tycker att ni ska registrera er, för ni förlorar inget på det, får produkter hemskickade och behöver enbart göra lite reklam och rapportera det efteråt. Hur enkelt som helst!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback