Det är så livet ska vara

Gårdagskvällen blev förresten riktigt härlig. Först åt jag och Adam fläskfilé till middag och delade på en flaska riktigt gott vin. Därefter drack vi kaffe och bara kopplade av en stund, innan vi tog oss in till city för att gå på RixFm-festival. Väl framme insåg vi att vi var bra mycket äldre än de flesta andra där. Och bra mycket nyktrare än alla ungdomar. Så vi mötte upp Sandra och Marcus för att ordna saken. Det blev varsitt glas vin/öl på något litet krypin i gamla stan. Efter det promenerade vi mot t-centralen och tog tunnelbanan hem till oss. Här hemma spelade vi Trivial Pursuit på Playstation. Sandra och jag på ett lag, mot Adam och Marcus. Killarna vann båda gångerna, typiskt! Vid 2-tiden drog sig Sandra och Marcus hemåt och jag och Adam gick och lade oss. Härligt, spontan sommarkväll. Jag gillar't!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag med ! :D

2010-05-23 @ 10:31:40

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback